Tokio Hotel = Dauneaza Grav Sanatatii

O fana a trupei Tokio Hotel sa sinucis la fel k in videoclipul celor de la TH – Don’t Jump….

S-a omorat ca in clipul preferat

‘Esti pierdut in durere/ Visezi sfarsitul/ Pentru a o lua de la inceput’. Asa suna versurile unei melodii cantate de Tokio Hotel, formatia preferata a Andradei Mocanescu, fata de 12 ani care si-a pus capat zilelor, luni, aruncandu-se de la etajul zece al blocului in care locuia in cartierul bucurestean Pantelimon. Gestul dramatic al adolescentei se pare ca a fost copiat la indigo dupa cel al unui personaj din videoclipul piesei ‘Don′t jump!’ (‘Nu sari!’).

Sursa:Libertatea.ro

Video Don’t Jump -TH

31 de gânduri despre „Tokio Hotel = Dauneaza Grav Sanatatii

  1. Versurile sunt jenante, nu aduc nimic nou, nici macar daca as mai fi un copil dezorientat nu as gasi nimic fascinant in ele. Sunt impotriva curentului emo, pentru ca vad ca totul nu e decat one big misunderstanding, copii, treziti-va! ati innebunit de tot? N-re nici o logica ce faceti, ascultati si voi muzica mai luminoasa, va innegriti singuri viata, fara temei. Ce-ar fi sa ne luam vietile cu totii pentru ca societatea nu e asa cum o vrem noi? la asta v-ati gandit? lasati naibii sensibilitatea asta absurda si exagerata, sunteti penibili

  2. Versurile sunt superbe, cum spunea un jurnalist „Se poate face un film reusit dupa aceasta melodie”

    Dar ma intreb de unde atata prostie?
    In primul rand fata aceea nu era fana, din contra.
    In al doilea rand mesajul melodiei este contra sinuciderii, cumva totul continua, nu renunta.
    De ce toti se limiteaza la aceste versuri? „‘Esti pierdut in durere/ Visezi sfarsitul/ Pentru a o lua de la inceput’.” Sa punem continuarea

    Esti pierdut in durere/ Visezi sfarsitul/ Pentru a o lua de la inceput ( asta este in mintea celui care vrea sa renunte, Bill aduce argumente sa nu renunti, sa nu te sinucizi)

    Strig in noapte pentru tine
    Nu ma abandona, nu sari!
    Luminile incep sa te insele, nu sari
    Adu-ti aminte de noi,lumea de jos nu conteaza
    Te rog nu sari.

    Deh in Romanica totul se intelege pe dos.

  3. faza este ca acum depinde cum interpretezi u melodia:))..daca vrei sa t omori,fa’o dak nu asc linistit..stiu k mel celor de la Th este contra..dar faza este k in Romania lumea intelege invers:))….

  4. in romania totul e posibil cei care au scris acest articol sunt niste prosti nedocumentati in primul rand fata aceea nu era fana tokio hotel iar in al doilea rand mesajul melodiei este evident NU SARI dar in romania totul se intelege pe dos tara asta este de tot rasul cred eu chiar dak locuiesc aici.ce sa mai in concluzie………..ROMANIA ESE DE C****

  5. Monica am vazut multe posturi de ale tale si am observat cum sustii cu putere si agumente valabile nevinovatia celor de la th.Te apreciez sincer!
    Ai mare dreptate …..in Romania noastra totul se intelege pe dos.Dar am si eu o mare intrebare:DE CE NUMAI IN ROMANIA?
    Nu am auzit ca in alte tari sa se faca campanii anti Tokio Hotel sau sa se scoata mii de articole despre Th si mai nou curentul asta Emo….de ce?
    Raspuns:Pentru ca ei sunt educati si se inteleg,nimeni nu judeca pe nimeni.Si ascultati-ma bine:NU AVETI DREPTUL SA JUDECATI PE NIMENI,NICIUNUL DIN NOI NU ARE.NUMAI DUMNEZEU JUDECA.Deci cu-i judecati nici pe cei de la Th nici pe fani,pe nimeni.Pentru ca nu aveti capacitatea,nu aveti acel 100% pe care ar trebuii sa-l foloseasca creierul .Nimeni nu-l are …de aceea peste tot se judeca si se acuza in prostie,fara sens.
    Si sa va mai dau un alt argument din cele 10 care imi vin acum in minte:In alte tari nu exista manelisti,nu exista muzica care pentru mine lasa de dorit (Adica sa fim seriosi ce intelegeti din:Femeia mea,Dragostea mea si vin banii la mine in buzunare)
    Pentru mine (acum imi dau doar cu parerea si va zic punctul meu de vedere) manelistii si cei care adopta acest stl daca poate fi numit asa,sunt cei care se refugiaza intr-o forma oribila ,adica prefera sa dea din fund ca babuinii,sa arunce cu bani in stanga si in dreapta si aiba cat mai multe nopti cu c***e ca nici o femeie nu ar face-o de buna voie cu un manelist …adica totusi …
    Cat despre acea fata :
    Bai fiti seriosi mah ….de unde stiti voi ca „Don’t jump” a influentat-o pe ea sa sara (desii nu vad cum) …..Sunt mii de trupe care au melodii cu influenta de sinucidere ma.Si de ce au ales cei de la presa si tv trupa Tokio Hotel?Pentru ca au auzit 2 chestii despre ea (si se intampla foarte rar sa stie ei ceva despre o trupa …asta daca nu e vorba de „preafericitul Guta”)si au mai auzit si ca multi urasc aceasta trupa ca de Doamne stau cu aia-n sus acasa si tre’ sa injure pe cineva si nu au pe cine…asa bun ….! pana aici e bine.Apoi ca sa nu mai zica iar ca a avut saraca fata probleme in familie si ceea ce este adevarat si au recunoscut ei :ca nu avea tata,ca avea certuri in familie,ca mama ei nu o intelegea etc. …au gasit pe cine sa invinuiasca …..uite ca stiu si ei ce inseamna „jump” dar nu stiu „don’t” ma rog ….ce Doamne iarta-ma?! chiar vreti sa stie engleza la prefectie? Va zic eu inseamna „NU” iar tot titlul se traduce „NU SARII!”
    si chiar Bill a zis ca au facut aceasta melodie pentru a convinge multi tineri ca nu are rost sa-ti iei viataasa cum o fac multi dintre ei deja.
    Apoi au luat cei de la OTV (dau un exemplu ,ca nu sunt singurii) frumusel un articol cu emo …..si ca sa se dea ei mare scula pe bascula(scuzati-mi expresia ) hai sa amestece 2 chestii si a iesit titlul „TOKIO HOTEL EMO” (si mai nou cica si Cinema Bizarre care adopta stilul Visual Key si canta J-rock cica-s emo….am trait sa o aud si pe asta)
    Deci asa s-a intamplat toata faza asta cu Tokio Hotel si cu saraca fata care a fost impinsa parca de Bill sa sara de la etajul 10 nu?!
    Eh uite ca bag si un bonus pentru idiotii care nu stiu engleza si il pupa toata ziua in partea dorsala pe Salam si Guta:

    Traducere Tokio Hotel-Don’t Jump:
    Don’t jump !=NU sarii!

    Deasupra acoperisurilor
    Este atat de frig
    Si atat de liniste
    Linistea este numele tau
    Pentru ca nu vrei sa asculti acum

    Abisul orasului
    Devoreaza fiecare lacrima care cade
    Acolo jos nu mai e nimic
    Care inca mai poate sa te tina aproape

    Eu strig in noapte pentru tine
    Nu ma lasa aici in intuneric
    Nu sari!!!
    Luminile nu te prind
    Ele te vor ridica
    Nu sari!!!
    Iti vor aminti
    De mine si de tine
    Lumea de acolo jos nu conteaza
    Te rog nu sari!!

    In ochii tai
    Totul pare fara sens si gol
    Zapada cade singura
    Tu nu o mai simti deja de foarte mult timp
    Acolo afara
    Erai pierduta undeva
    Visezi despre final
    Pentru a o lua de la inceput

    Eu strig in noapte pentru tine
    Nu ma lasa aici in intuneric
    Nu sari!!!
    Luminile nu te prind
    Ele te vor ridica
    Nu sari!!!
    Iti vor aminti
    De mine si de tine
    Lumea de acolo jos nu conteaza
    Te rog nu sari!!

    Nu stiu cat de mult
    Te mai pot tine
    Nu stiu cat de mult

    Ia-ma de mana
    Incepem din nou
    Nu sari!!!

    Eu strig in noapte pentru tine
    Nu ma lasa aici in intuneric
    Nu sari!!!
    Luminile nu te prind
    Ele te vor ridica
    Nu sari!!!
    Iti vor aminti
    De mine si de tine
    Lumea de acolo jos nu conteaza
    Te rog nu sari!!

    Ma bucur ca am putut ajuta saracii prosti sa dezluseasca o taina numita : Engleaza sau Germana da deja ar fi prea de tot …mai intai invatati sa spuneti macar cum va cheama in engleaza si apoi poate va pot ajuta sa invatati in germana (nu va mirati ..se mai intampla si minuni)

    Inchei aici pentru ca nu mai am chef si timp de irosit pe explicatii…

  6. prostilor… fata aia era o nebuna si acum dati vina pe trupa cea mai succes shi tom a zis sa nu mai dati vina pe ei pt ca unele copchile nebune care s-a aruncat si deunde stiti voi ca s-a inspirat ea sa se arunce? si ap tokio hotel nu e emo este pop\rock si bill solistul trupei a zis la fel ma enervati toti aveti cva impotriva lor si stiu si de ce pentru ca este de mare succes si toti zic nishte prostii cum ar fii ca sunt gay si nu sunt bill a zis intrun interviu de 100000000000000 de ori ca nu e emo daca s-a aruncat fata aia nu e vina lor doar nu a venit tokio hotel la ea si a impins-o pe geam nu? si app el zice in melodie nu sari nu sari deci……

  7. chiar ca nu stiu sa traduca!!!!!!!!!!!!! don”t jump inseamna nu sari !!!!!!!!!!!! sunt atat de prosti sa nu-si dea seama?????????????? poate fata care s-a sinucis nu stia in ce mod sa faca acest lucru si vazaND VIDEOCLIPUL a gasit un mod de ase sinucide. Si eu sunt nascuta in perioada emo(dupa ’90), imi place la nebunie cantecul don’t jump (il ascult de 10 ori pe zi )dar nu ma comport ca emoisti.Singurul lucru care imi place la stilul emo este modul in care se imbraca si se machiaza.Fratele meu spune ca Bill Kaulitz(TH)este emo dar eu ii raspund de fiecare data ca cei emo sunt disperati de viata dar Bill nu este asa!!!!!!!!!!! Ii mai placeau petrecerile daca era emo ? Nu (presupun). Asa ca fata care sa sinucis ori nu stia pic de englezza ori si-a ales di videoclip modul prin cate sa faca acest lucru!!!!!!!!!!!!!

  8. toti fraierii…nu e vina celor de la tokio hotel fratilor…dak o nesanatoasa mintal se arunca de pe bloc…nu e vina lor..si ca sunt emo???hai sa fim seriosi oameni buni…emoistii nu se duc la petreceri ..alea alea…ci stau izolati..si departe de vazu lumii

  9. Sunt perfect de acord cu ^~Dream Maker~^.

    Ai o mare,mare dar fooarte mare dreptate.

    Deja am inceput sa ma plictisesc de toate articolele si

    subiectele si de fraierii de la Otv care o tin langa cu Elodia

    lor..ba gasesc cate un pancreas..ba ficat..ba descopera ca de

    fapt era de ornitorinc..lasati-o balta fratilor ca stati departe cu

    logica si cu engleza.

    Daca melodia zice clar ..deci zice clar: DON`T JUMP (traducerea pentru a 1000 oara = Nu sarii!!)..voi o tineti langa cu ” s-a inspirat din videoclipul Tokio Hotel – Don`t jump)..

    pe bune acuma..nu aveati ce sa mai dati la Otv? si la Euforia?…Nu mai erau frizuri si fraieri care ciopartesc flacele la oameni pe aoclo prin direct .. si la Otv ii pierduse intestinu gros Elodiei si nu stia ce sa mai dea…

    IMI E SILA DE ROMANIA ASTA DE RAHAT.

    M-AS MUTA DEFINITIV DIN EA IN ORICE MOMENT.

  10. asculta tuhh….daca toate proastele…se arunca de pe block…cas emo,…nu e vina celor de la Th…ca doar nu lea zis ei sa se arunce…si sa stii si u….versurile is mijto….si mesajul melodiei este sa nu sari….nu incurajeaza suicidul….nu spun ca videoclipul e exagerat…da si io am 12 ani si nu sar de pe blocuri chiar daca am asculat a 1000-a oara melodia….nu insulta trupa preferata a miilor de adolescenti si chiar copii din romania….noi nu team insultat pe tn…cu manele tale…si cu parazitii tai….ca si aia….vai de capul lor…aia se chiama muzik???,,,…ca io nu pricep……..cea mai tare trupa din lume este tokio hotel….fortza tokio hotel…

  11. Fratilor!!!…Ce dracu aveti voi cu cei de la TH?!?!?…nu va inteleg…Credeti ca daca aia sa sinucis a facut-o pt ca asa a fct si Bill in videoclip?!?!…atunci sunti-ti COMPLET IDIOTI!!!…Niciodata nu va-ti gandit ca poate aceea fata avea mari probleme in familie, dragoste..sau prieteni!!!…j poate a gasit prin asta o modalitate sa scape de ele?!?!…Bai incompetentilor…uitati-va si voi dincolo de aparente, sau poate ca ati descoperit adevaratul motiv pt care sa sinucis…dar nu va convine acest lucru j vreti sa musamaliza-ti totul…dand vina pe cei de la TOKIO HOTEL!!!ii ador pe cei de la TH….j nu suport ca cv sa vb in halul asta de TH…dar idiotii raman idioti!!!!

  12. astia de la tokio bordel sunt niste gay
    sunt niste ratati care se cred mari rockeri (tom are niste haine cu 10 nr. mai mari ca el=)),gustav e vai de capul lui,georg are fata de urangutan,iar bill…bill arata mai rau ca oa femeie)
    tokio bordel SUCKS !!!!!!!

  13. m-am saturat sa dati vina pe TH…hey dak Bill este rocker si se imbraca in negru ce darq avetzi cu ei????

    Romania este de tot rahatul…nu sunt emo..sunt doar nste rockeri din germania….si nu sunt gay…dak bill ar fi gay nu ar fi stat cu veronick.tom sa fak de 2 ori sex pe zi(knd are pr)gustav cu monika si georg cu prietena trinei….hey ii cun ff bn…fuck pt cei invidiosi

  14. Mai , daca o nebuna se sinucide dati repede vina pe TH ? Romania , trezeste-te ! TH sunt o trupa care Nu sunt gay , Nu sunt emo , sunt talentati !!! si este indragita de multi .
    Mah , cum ati putut sa-i acceptati pe cei de la RBD si pe ei nu ? Poate nu va place muzica si stilul lor , dar asta nu e problema noastra ! Tineti-va parerile pentru voi !
    Nu va dati seama ca sunt multi care asculta TH si prin jignirile aduse catre trupa ii jigniti si pe ei ? Eu , cel putin ma simt jignita cand vad scrise tot felul de bazaconii pe net.
    Nu suntem o tara civilizata ,dar am putea fi ! Mai , oameni buni , nu v-ati saturat sa se vorbeasca pe la TV numai despre romani ? Maturizati-va ! Sunt atatia care lucreaza si incearca sa ridice numele tarii undeva sus , ca aceasta sa fie respectata si voi ii calcati in picioare ? (asta nu are legatura cu TH ci cu romanii care muncesc !)
    P.S : Tokio Hotel e cea mai hot trupa din Izrail. Ei cum au putut sa-i accepte ?

  15. urasc tokio hotel
    stiti de la ce vine TH?Nu de la Tokio Hotel
    T-Total
    H-Handicapati
    Homosexuali
    ii urasc,nu imi place nimik la ei,nici muzica,nici cum arata,nimik nimik nimik
    si sa nu imi ziceti mie nu stiu ce de manele sau alte alea ca io nu le asc
    si fata aia s-a aruncat de la etaj probabil pentru ca avea ceva lipsa

  16. OK O SA SCRIU MAI MARE CA ASA POATE O SA VA INTRE IN CAP MAI BN.COPCHILA AIA AVEA DOAR 12 ANI DA?DECI NU AVEA SUFICIENTA MINTE SA SE GANDEASCA CA BAI ASTAI DOAR UN VIDEOCLIP ADIK SA FIM SERIOSI SI IO AM 12 ANI SI NA FAC CE VAD LA TV SAU PE NET PLUS CA STITI DE CE NU VIN CEI DE LA TH IN ROMANIA PT CA SAU SATURAT SA DAM VN PE EI DOAR PT CA NOI SUNTEM MAI INAPOIATI SI IO MAM SATURAT SA ZIK TOATA LUMEA CA TH IS EMO ,IS GAY SI CA AU STRICAT ROCKUL CUM ZC VARMIU CU CARE MA CONTRAZIC MEREU SA NU MAI ZIK ASTA SI LA SC ADUC MEREU CD CU TH SI LA MUZIK DAK NU VN PROFU II PUN SO ASCULTE CA SA VADA CA TH NU SUNT NUMAI NISTE COPII CARE VOR FAIMA CI SUNT NISTE COPII CARE CANTA DIN INIMA IAR BILL LA PIESA DONT JUMP SE REFERA LA GANDURILE UNUI OM CAND IL PARASESTE IUBITA SI NE POVESTESTE CUM E FARA ACEA PERSOANA IUBITA SI CUM SE CHINUIE EL SO IA INAPOI IAR IN MELODIA ASTA OAMENI BUNI NE INDRUMA SA NU SARIM SI SA NU NE OMORAM-EXACT CONTRARIUL CARE LA FACUT ACEA COPCHILA DE 12 ANI FRATE AVEA 12 NU 2 ANI IAR EU O SA MA ZBAT IN CONTINUARE PT A LE LUA APARAREA PT CA STIU CA INTRUN FINAL O SA VA TREZITI SI O SA VA PARA RAU CA NU ATI AVUT SUFLETUL SUFICIENT DE PUR PT A ASCULTA MELODIILE LOR!!!!!!!!!!!!

  17. SI INK CV OI FI AVAND EU 12 ANI SI ALTII CARE AU SCRIS OR FI MAI TINERI DAR NU SE VEDE CA DEACUMA COPII IS MAI INTELIGENTI DECAT TOATA ROMANIA ASTA CARE DAK AR AVEA SI EA UN PIC DE RESPECT AR AJUNGE FOARTE SUS.OAMENI BUNI SCOLILE NOASTRES DE RAHAT PT CA NATI VAZUT COMPORTAMENTUL PROFILOR?EI BN EU DA CEL PUTIN LA ORA DE TEHNO CAND DOAMNA DE TEHNO AVEA DITAMAI BATZU LA EA SI LA RUPT DE SPATELE UNU COLEG DEAL MEU PT CA CEREA UN PIX,DOAMNE DECI NICI PARINTII NU MAI DAU IN NOI SI O BABORNITA DA CA ANIMALA!
    P.S.-TOKIO HOTEL NU AU FACUT DE RAS ROCKUL,ROMANIA A FACUT DE RAS GLOBUL!
    PE MN MA GASITI PE ID:DIANA_TH67,SPER SA MA BAGATI IN LISTA!!!

  18. stiu ce credeti voi da acum sa fim sinceri daca chiar eti sanatos la cap nu te arunci de la etaju 10 numa pentru ca asa face un cantaret in videoclip dac atot suntem pe drumu asta hai sa ne sinucidem toti ca am vazut intrun film . asa ca sunt de parere ca nu tokio hotel dauneaza grav sanatati si alceva ce este ficsat in capul nostru prea mic poate si penru ca nu gasim pe cine sa dam vina aruncam si noi pe aici pe colo unde putem si uite ca asa a picat de vina tokio hotel care nici nu stiu cred de incident .Deci prin urmare mai bine ne gandim de doua ori inainte sa facemsau sa spunem ceva ce ne pune to pe noi intro lumina proasta
    PS.tokio hotel nu au nici o vina cu acest incident.

  19. Mie sincer nu mi-a placut niciodata formatia asta pentru ca mi se pare foarte disgratioasa. Dar intr-adevar nu este numai vina lor ca oamenii care ii asculta fac invers sau stau sa asculte si sa se arunce de la etaj pentru asa ceva aici depinde de mentalitatea fiecaruia. Pacat ca sunt germani :). Numa bine si nu va lasati influentati de pareri sau de muzica.

  20. hey mmm.. am trecut sa vad cum se manifesta antifani th …si este mult peste asteptarile mele in romania daca cuiva nui place o trupa asta nu inseamna ca este vina lor in toate unii sau mai multi oameni(din romanaia bineinteles) subestimesc th dupa aspectul lor eu una am 12 ani candam vaz la tel p la 5 6 ani prima mel scrhei nu stiam cei cu mine stateam si ma uitam la ea si imi placea dar nui cun si mi se pareau putin disperati dar ….. nu mai auzisem de ei uitasem si cand am vaz chestia asta ma gandeam ‘bai poate astia au dreptate ca nu e vina celor de la th ‘ si in prezent asc th in fiecare zi si mi se int sa ma intr lumea dacas emo insa sunt fericita ca parinti mei imi dau voie sa fiu independenta si sa asc ce vreau….si am tradus toate mel ca eu nu ma prea pricep la germana si chiar mau schimbat acum pot sami exprim parerea fara rusine practic mau schimbat in bine:)

  21. doamne pentru o NEBUNA trupa sufera consecinte cum so impinga clipu la asta se muneste NU SARI si nu ;;;sari ;; asa cum a facuto aia deci ce dracu7 aveti si mie imi place tokio hotel si mel dont jump si nu mia inspirat cv legat de moarte asa k laso drq de nebuna TOKIO HOTEL 😡 😡

  22. toti isi fac acum impresii despre trupa si nu e corect sin cauza la o nebuna asa e nu ?

  23. nu cred ca Tokio Hotel a inpinso daca fata nu gandea .Or fi avut alt motiv iar in versur formatia a transmis mesaju tocmai invers ,,NU MERITA SA FACI ASTA TRAIESTETI VIATA TOATE VIN SI TOATE PLEACA”

  24. stiti ceva? ia nu va mai luati de Tokio Hotel ca ma calcati pe nervi!!!!!!! trupa asta este viata mea si nu am de gand sa las pe cineva ca fata aia emo sa strice asta!!!!! Trupa asta este realista, si melodia se numeste Don’t Jump, nu Jump. deci melodia este inversult la ceea ce-a facut fetita emo! :))

  25. Dragii mei o sa fiu cat se poate de ,,calma,,: sunteti niste idioti!!!nu Tokio Hotel dauneaza grav sanatatii,voi si prostia voastra daunati grav sanatatii!fata aia avea probleme in familie si in dragoste si nu le mai suporta asa ca s-a gandit sa se sinucida. a ascultat videoclipul si i-a venit ideea asta. Tokio Hotel n-au absolut nici o vina! din videoclip, care se numeste „Nu sari”, ea a inteles sa sara. asta a fost cea mai buna varianta sa scape de probleme. ador trupa asta si pe Bill il iubesc din tot sufletul meu. mi-au schimbat viata. am inceput sa invat germana si o ador!!! daca nu va place Tokio Hotel, pastrati-va parerile pt ca nu ne pasa ce credeti si nu va obligam sa ascultati muzica lor (care e extraordinara), dar nu-i jigniti asa pt ca in primul rand ei nu v-au facut nimic si nu merita sa fie jigniti pt ca sunt printre cele mai bune persoane pe care le cunosc si nu cunosc foarte multe persoane bune si doi, ne aratati cat sunteti de prosti. nu-i mai jigniti si nu va mai luati de ei pt ca incep sa innebunesc. nu va pot suporta. nu pot suporta oamenii astia ca voi care se dau atat de buni si ei de fapt sunt niste cacati. ma enervez foarte tare cand cineva imi zice ceva urat de ei sau vad pe net ca imi vine sa le sparg toate. ma bag prin calculator si va sparg naibii capu la toti. da pastrati-va parerile pt voi si ascultati manele si ce vreti ca ma doare fix undeva. nu pot sa inteleg astfel de oameni carora nu le place o persoana care de fapt e buna la suflet si nu are treaba cu nimeni. si voi poate ca sunteti niste gay ambulanti sau niste alcoolisti intarziati asa ca lasa-tii in pace pe idolii mei ca va si ia mama naibii idiotilor. adevaru e ca sunteti invidiosi ca voi sunteti niste ratati si doar visati sa fiti ca ei. de asta e de rahat tara noastra. pt ca sunt foarte multi prosti aici. in Romania predomina prostia si idiotenia si ne-am saturat de ea si de criticile voastre. lasati oamenii in pace. de alte vedete, sincer nu-mi pasa, da cand vine vorba de Tokio Hotel simt ca nu ma mai pot controla!!! Arschgesicht (fata de fund) und fick dich (fuck you) pt cei care ii jigniti asa pe baietii mei! sa va arat ca stiu germana. daca am zis ca invat, invat. bafta la manele!!! si Tokio Hotel s-o tina tot asa ca sunt geniali si nu ii doare pe ei de parerile voastre, da pe mine ma doare. injuraturi nu stiu prea multe, da va promit solemn ca o sa mai invat si daca nu terminati poate va mai injur sa va mai scada idiotenia. ati putea macar sa incercati sa-i cunoasteti pe baieti cu adevarat si apoi sa va dati cu parerea. ati fi uimiti. Tokio Hotel forta si asteptam noul album!

Lasă un răspuns

