Hello everybody… i’m back

Am revenit cu primul post pe anul acesta 🙂 …sa va zic cum a inceput anu ptr mine…poi a inceput plictisitor :)) si sa va zik dc 😉 ..in primul rand in noaptea dintre ani eram un pic cam zuzu-zuzu :)) …si imi era somn dar am zis hai sa stau un pic treaz sa nu adorm in pnm doar o data pe an este revelionul..apoi zile de odihna cat mai multa si cel mai nashpa lucru este acela k am inceput scoala..bleahhh…Dabia ast sa treaca cele 3 sapt care au ramas din acest semestru’ si sa luam in pnm vacantza odata 😉 sa mai dorm si eu putin mai mult :-p …Aaaa si am uitat sa va zic k anul l’am inceput cu cateva vizite(blog) mai multe decat pe data de 31 decembrie 😛 deci un lucru bun ptr casa mea virtuala :))…Asa k v’am pupat si la revedere!

Nick Kamarera & Deepside Deejays – Beautiful Days …

Lasă un răspuns

