prietenii sau dusmanii!?

Nici eu nu stiu ce sa mai cred.Pana astazi totul era roz in viata mea,totul mergea ok in relatia cu prietenii,pana astazi cand mi’au spus un lucru care sincer chiar ma doare.Am copilarit impreuna,am crescut impreuna,am mancat la aceiasi masa si acum ce sa aflu,ca prietenii nu exista 😦 .Stiu ca o sa vada postul acesta,stiu de ce or sa comenteze dar in primul rand trb sa recunosc ca…prietenii pot sa imi fac oricand chiar dak par genul de persoana care nu vb cu x,y sau z.In final asta am avut de spus ptr ziua de astazi,eu o sa merg cu fruntea in sus ptr ca nu am avut nimic de ascuns in fata lor!

20051217212657_hands_friends1

6 gânduri despre „prietenii sau dusmanii!?

  1. cred ca mai bn iti vezi de treaba si las o mai usor.nu cred ca te afecteaza asa de tare!tu singur ai afirmat ca prieteni poti sa ti faci oricand chiar daca aparentele insala…treaba ta,tu iti pierzi prietenii.

  2. @ o fosta prietena:
    chiar ma lasa rece ce spui tu…ma afecteaza intr’o oarecare masura,pt ca nu ma asteptam la asa cv din partea voastra..ok nu o sa plang dupa prietenii :))

  3. Un prieten ADEVARAT stie care este realitatea vietii tale. Un prieten OARECARE, cand te viziteaza, se poarta ca un invitat. Un prieten ADEVARAT deschide frigiderul si ia ceea ce are nevoie. Un prieten OARECARE gandeste ca prietenia s-a terminat dupa o discutie aprinsa. Un prieten ADEVARAT stie ca nu exista prietenie fara lupta. Un prieten OARECARE spera ca intotdeauna esti acolo pentru el sau ea. Un prieten ADEVARAT intotdeauna va fi acolo pentru tine…..

  4. @ symonna:
    si ce mai zici atunci cand t trezesti acuzat de un lucru care nu l’ai facut?!..mai merita sa’l consideri prieten adevarat?eu cred k nu.. 😐

Lasă un răspuns

