Dragoste la maxim pe sistem turbo ep.2

Dupa cum am spus in ep.1 astazi cele 2 specimene rare,se vor intalni la rond la ora doisprezece,fain nu?!=))hai sa’i dam drumul la ep.2 ptr ca vad ca deja lumea arde de nerbadare in asteptarea ep.2..here we go people!!

Pitzipoanca noastra se pregateste de intalnire cum stie ea mai bine,o pereche de pantaloni verzi,cizme galbene,un pulover verde si o geaca maro imitatie de tigru si putina blana,si apoi se duce in oglinda sa se macheze ,,hot ‘’,ruj rosu p buze,contur negru,gene false cat mai mari,si putin verde amstecat cu galben pe la ochii,foarte tare =)).El ca deobicei camasa alba cu guleru ridicat,pantaloni negri,pantofi negri cu cioc si luciosi si o haina de piele[imitatie].Pleaca din casa cu masina lui ,,tunata’’ dacie…ea vine cu trolelu pana la rond,se intalnesc.Ea cu pletele in vant,par mai nespalat cu o tona de fixativ ii stateau ca dracu si el gel cat mai mult…ea ii spune :

-Ce faci,bebe ?

-Bn pisy,te asteptam…

-Uite ca am venit..ce mai stam hai sa mergem,mor de nerabdare sa vad mall’ul..

-Poi hai..

Au ajuns,ea ramane cu gura cascata cand vede aceea cladire imensa..,,Ouau ce tareee,tu .eu vin de la tzara de fel si nu am mall’uri pe acolo ‘’ el rade in coltul guri,,sa incepem shoppingul ‘’ dupa vreo 3 ore de stat prin mall,ea iese vesela ca si’a cumparat un tricou si o pereche de jeansi …Cocalarul nostru mult iubit o intrb pe pitzipoanca nostra daca vrea sa vina la el acasa..ea se scuza si ii spune ca nu poate,ca este obosita,ete pl…in final cei doi ajunsera la casele lor,normal ea ca deobicei a jucat teatru ca sa isi mai cumpere cate ceva ,,trendy ‘’ cocalaru numai poate de fericire,ca are pe cineva care se uita la el…maine seara va voi servi si ep3 din ,,Dragoste la maxim pe sistem turbo ‘’…si sa nu uitati aceasta poveste este un PAMFLET !!!

10 gânduri despre „Dragoste la maxim pe sistem turbo ep.2

  1. super tare=)).Ce e mai haios e ca exista pe lumea asta astfel de personaje care iti respira aerul si te face sa te intrebi ”ce am facut ca sa merit asta:((” si tu ai capturat esentialul

  2. In fine… pitzipoancele poarta roz… asa este ea… si fac poze in oglinda sa li se vada tatele cu botu scos si ultra roz…. asa ca ea.. :)) Iar cocalarul ala seamana cu unu’ de la noi din clasa…. aaah… parca cu el :))

  3. @ strange:
    hai mei mihai esti prea rau,daca ea este pisipoanca ce sa mai zic de adevaratele pitzi:)))..rozul nu se ma poarta din cate stiu eu,si am vrut sa o imbrac cat mai funny 😛 cat despre el..d-zeu cu mila:))

  4. hai k merit si eu putine aprecieri k am contribuit cu ideea 😉 imi place pana aici…ast urmatoarele episoade…si…strange nu te mai lua de ea k nu intra in nici un kz in categoria asta 🙂

  5. alexe esti un bou si sa vezi bubuiala c iti ieiX(X(:D

    plase postu roby meu:>:D<

Lasă un răspuns

