Dragoste la maxim pe sistem turbo ep.3

Episodul trebuia servit de ieri,dar am fost la un concurs si nu am avut timp sa mai scriu…Dupa cum v-am spus in ep.2 cei doi ajunsesera fiecare la casa lor,ea si’a sunat prietenele,el prieteni..bun..Pitipoanca noastra intra pe mess la o vorba 2 cu ,,iubitelu” ei,care ia cumpart jeansi si tricou’  ,,hot”=)) ..sa va spun conversatia:

Ce faci iuby?

bn pisy…pe acasa tocmai vroiam sa t sun,sa vb..

:d

ti’a placut astazi in mall?!.

da cum sa nu,a fost foarte tareeee,mai vreau…

poi sti acum numai am $ trec printr’o criza mica,dar ma voi regla cu bani in curand..

bn uby,dar maine seara iesim si noi in club?

da,mergem …

at sa ma suni,mai am  un numar uite’l 076panamea..

bn pisylik o sa t sun sa vb…

Pitipoanca noastra ramane un pic cam trista dupa aceasta conversatie ptr  ca numai merge in mall,dar tot in acelasi timp este si un pic fericita ca iese in club,sa danseze pe maneleeee..lol..ma rog tot astazi dar mai p seara va servesc ep.4 si iesirea lor in club..ciao!

Lasă un răspuns

