hate school…

Se mai duce o saptamana din acesta semestru de rahat mai pe romaneste vorbind acum,am luat un two la mate ca nu am stiu sa fac combinari,aranjamente plm nu imi plac,asta e frate,nu le inteleg un 9 si 10 la romana,si asta este o sapt din calvarul asta numit ,,scoala” .ast cu nerabdare vacanta ,sa dorm ,sa citesc..in stele:)),sa ascult muzica s.a.m.d,dar pana atunci mai am inca 1 saptamana de suportat scoala,cocalarii si pitzipoancele doar asa a zis edy in postu lui ca folosesc numai cocalarii si pitzipoance:))..
P.S: Acum stau si citesc ,,Dracula” de Bram Stoker,ff tare cartea asa horror v-o recomand,dar are si niste faze scarboase care nu sunt chiar asa de ,,faine”..hai noapte buna,bufnitelor si liliecilor!!ce fainn am zis’o pasta.. 🙂

5 gânduri despre „hate school…

  1. de azi 49 de zile de scoala fara weekend sau vacanta de paste:))

    distractie placuta la numarat:))

  2. tocmai…
    si am uitat sa iti urez..
    nervi suficienti pentru toti idiotii care te vor face sa te simti superb astea 49 de zile . :))) .
    have fun =))

  3. sunt de acord…dar lasa k mai e putin si scapam pt 3 luni si sa vezi ce facem noi la vara

Lasă un răspuns

