..why..?

multe intrebari de pus si raspunsuri din ,,parti” 😐
de ce lumea asta este asa de proasta?
de ce unii se supara din orice?
de ce exista cocalarii si pitzipoance?
de ce exista manelele?
de ce nu am avea o Romaniei mai curata?
de ce lumea nu si-ar vede de drumul ei,fara sa comenteze de tine,de ce?
Toate aceste intrebari au raspunsuri in tot felul de vorbe de la injuraturi pana la alte chesti nasoale..Sincer eu m-am saturat sa vad atata prostie si tzaranime prin jurul meu,care comenteaza pe la spate si mai fac si unele gesturi de cocalarii sa nu zic tiganii =)) ..omg mai ales parasutele care se desprind din ce in ce mai greu de pl,daca ar fi si ele cu capul pe umar ar fi cat mai bine pentru aceasta Romanie care incepe sa ajunga din ce in ce mai rau,vazuta din ochiul meu de copil de 16 ani inca putin si fac 17….in fiecare zi iti spui si tu intrebarea asta ,,De ce?” dar raspunsul este pe departe de a fi dat 😦

2 gânduri despre „..why..?

Lasă un răspuns

