Forest matter..

Astazi am fost la plantat arbori cu clasa mea…
La 8:50 a fost plecare spre padure,cand am ajuns acolo ne’au dat tricouri si sepci verzi:x apoi ne’am apucat de plantat,off ce usor este de spus ,,Hai ca mai aveti putin,hai cu spor” pe dracu sa dabia am facut primul rand care avea 400 m,adik toate au 400 m,in fine am facut 2 randuri in total toata clasa 10..oauuu record fata de ziua precedenta doar 2 alta clasa,suntem tari ce sa mai..masa a fost buna,am avut bauturi racoritoare,apa plata,minerala toata bune si frumoase….am ajuns acasa obosit,picioarele ma dor ingrozitor eee lasa ca trec,oricum am realizat si eu cat de importanta este padurea.Intr-o ora defrisam sute de hectare de padure,si o plantam in zile intregi 😦 …nb bufnitelor si liliecilor!!

2 gânduri despre „Forest matter..

Lasă un răspuns

