do not forget your friends,regardless of the situation

Observ ca din ce in ce unele persoane din jurul meu sufera niste transformari majore..De ce sa renunti la prietenii pentru nush ce,de ce ? oare chiar asa am ajuns sa ma tratezi in ultimul hal doar ca am spus unele lucruri,eu nu o sa caut motiv de cearta si nici nu am chef de asa ceva,dar nu incep eu acest circ din cauza lui…La un moment dat  te vei trezi din acest vis si cand vei ajunge cu picioarele pe pamant vei realiza tot ce ai pierdut,si aici ma refer la prietenie,prietenii si multe alte chesti.Nu vreau sa iti zic numai vorbi,sau numai discuta cu el faci ce vrei tu,pe mine ma lasa rece dar nu uita ca o prietenie de o viata cu mn si cu ea nu se uita din cauza unuia,care iti spune anumite chestii..Sper sa nu iei acest post ca pe un motiv de cearta,eu imi spun parerea privitor la ce o sa urmeze,si ce o sa se intample la un moment dat. 😐

5 gânduri despre „do not forget your friends,regardless of the situation

  1. asta asa e …da am spus k nu ma mai bag fiecare cu viata lui si q decizile lui…dupa fapta si rasplata

  2. eu nush despre cn e vb:| da e aiurea sa iti pierzi prietenii:|

    t bsk robytzu meu:X>:D:D<

  3. @ djecstasy: este dreptul meu,scriu ce vreau pe blog,atata timp cat numele tau nu este nu stiu de ce t ambalezi atat 😉

Lasă un răspuns

