Uite cutremur,nu-i cutremur…

Aseara trebuia sa aiba loc un cutremur de 7,8 grade pe scara Richter sau scara mea nush:)) ,in care trbuia sa moara circa 20.000 de oameni..oauu..asta a fost prezis de domul Istrate,nush daca am scris bn..oricum cutremur nu a fost,si-a facut si el putin reclama,a bagat unele persoane mai in varsta si tinere in panica..acum s-ar putea in noaptea de paste sa vina…yo unu dabia astept,barem pana atunci sa va mai scriu pe blog sa mor fericit ca am scris si ultimul post,care o sa ramana vesnic,in caz de cutremur=)),daca nu de mine tot nu scapati ! 😉

P.S:  afara este foarte frig,pnm vreme de cacat mai pe romaneste spus,stau si ascult muzica,vorbesc pe mess,ce frumoasa este viata!:))

6 gânduri despre „Uite cutremur,nu-i cutremur…

  1. 1. aseara am asteptat ca prostu’ sa ma arunc in timp ce cade ceva sa cada macar pe ceva moale…
    2. nu postez nimic… ca sa moara dujmanii curiosi ca nu stiu ce scriu eu dupa ce mor (ei… daca nu mor eu inaite) 🙂
    3. se scrie „formos” nu „frumos”
    4. afara mie nu mi se pare ca e asa frig sub haine foarte gorase 😛 :))

  2. @ istrate: sa fie domnule..pot sa mor si acum ,pot sa mor si atunci numai dumnezeu stie,daca iti este scris sa mori nu ai ce face. 😐

Lasă un răspuns

