Paste,oua,mancare..pfff

Vine Pastele ,ce fainn:))…eu unu astept sa merg la biserica sambata cu colegi de cls sa luam lumina si paste apoi duminica sa ne distram,adica sa ne descarcam energia pe care am acumulat-o in zilele de scoala in club:X….in ziua de paste cred ca ma voi duce la padure,nush depinde de ce stare o sa am,daca am o stare nashpa e clar ca nu vad padurea daca ma trezesc in toane bune o sa ma duc,poate o noua sesiunde de photo-shooting ar prinde bine:D..cam asta o sa fac eu de Paste, si apropo post nu am tinut..

PS:Am racit,yeach,adik am o amigdalita umflata si mai nou dupa tratamentul care l-am luat am probleme cu stomacu 😐 sper sa ma fac bine,curand…ne mai auzim,citim,vdm noi! 🙂

Update post: Gata m-am facut bine,numai am dureri de stomac,dalea groaznice,ma simt fresh pt duminica in club,si sa va urez un PASTE FERICIT/HAPPY EASTER !!!!

3 gânduri despre „Paste,oua,mancare..pfff

Lasă un răspuns

