life is a circus continues…

Am ajuns la concluzia ca toata lumea a cam luat’o razna de la o vreme,ba unu a batut pe nush cn,alta a facut cv,orgie alea alea acolo…nush chiar ca incepem sa o luam razna cu toti.Si viata asta este un circ continuu,azi dansezi,maine plangi,bati pe cn stie cn si tot asa,circ cu tine insusti 😐 si ce rezolvi?un nimic,doar ca incerci sa iti creezi un loc in care sa te simti bine pana la o anumita varsta iar apoi ,,drum bun tatee/mamae” …Eu nu prea fac circ cu mine insumi,adica nu bat pe careva[cocalarii bat],de plans uneori,normal ca orice om si ras,distractie la ordinea zilei,chiar ca am zis de cocalarii,cititi ATLAS DE MITOCANIE URBANA 2 pe R.E.A.S.O.N.S BLOG este foarte tare si eu am identificat niste persoane pe acolo dar shuttt… 😐 ca imi sar prosti in cap..hai ca v-am pupat! pa 🙂

Lasă un răspuns

