today it’s my day:x

ce am facut eu azi poi sa incepem:
8:35 – prima ora[ptr mn],frecam menta la soare cu spor,prosti si proastele sunt la ordinea zilei in liceu,cu glumele lor de retardati[ma rog cocalarii] pitzipoancele sunt si ele,tot tacamul cu noaptea’n cap.
9:00 – stau in clasa la laptop si ma uit pe youtube,prima banca se uita la niste filmulete funny,alexe vorbeste de calculatoare ca de obicei,Roxana scrie nu stiu ce,plictiseala,diriga nu a venit.
9:13 – am ajuns la fast-food nu facem ore,adica noi am intrat in greva,faza nasoala este ca ne intoarcem la 12 la mate.
10:00 – suntem la Constantinescu,la o cafea/suc/pizza,si ne jucam carti,ore nu facem toate bune.
10:44 – tocmai m-a sunat my mam,sa vada ce fac,I’am zis ca sunt la Constantinescu,bn sa nu intarzi mult..da:-@ ,in fine.jucam killer predate,madalina face cu ochiul in parti: )),tocmai am murit,ce tru e viatza..tokio hotelll…
11:15 – ne ,,certam” care sa mearga la mate,eu unu nu ma duc ca i-am spus lu’ dirge ca sunt la bucuresti,tocmai a sosi stirea cea mare NU FACEM MATE,super tareeeee chiar ca la noi la a X MI a fost greva.
11:37 : raman fara baterie la laptop,si am mai ramas doar eu,edy,raluca si ioana,cred ca ii pararesc si eu acum…atat pentru ziua de azi 5 mai.

Lasă un răspuns

