looking in the mirror

are_you_Addicted__by_daniphoto Stau si ma uit in jurul meu si vad totul varza,si aici ma refer la unele persoane nu din grupul meu,sau alt grup asa in general.Unii au schimbari majore in comportament si gesturi.Pana acum cu unele perosoane vorbeam ne intalneam si de cand am intrat la liceu gata legatura care s-a creat in cei 8 ani de zile petrecuti la scoala s-a rupt,nu mai tinem cont ca acum 2 ani vorbeam,si acum nici macar,,hello”,c’est la vie…Acum sunt in clasa ma cert cu Ana ca vrea sa scrie un post pe blogul ei,si pnm vreau si eu o tigaraaaaa,da nu am de unde ,ca nimeni nu fumeaza pe aici cu exceptzia Reasons si clamEd.

2 gânduri despre „looking in the mirror

Lasă un răspuns

