it’s summer time..

images-miscellaneous-2006-summer-time-700x700Gata mă in sfarsit a venit şi vara,soare,plaja,bronz alea alea..super tare’…Eu deja am inceput să merg la plajă să mă bronzez cât de cât pentru luna care va urma deoarece se anunţă temperaturi tropicale..foarte tare…weekendul care tocmai a trecut m-am plimbat cu şalupa cu prietenii mei Reasons,şi în rest am făcut plajă toată ziua,mâine mai merg iarăsi,dabia aştept.

Ps: ne-a adus tezele la mate si am luat un mare 3,mă şi aşteptam la aşa ceva,mă rog trec eu peste asta

Pps: Post nou pe Reasons despre sexul pe plaja..enjoy!

Un gând despre „it’s summer time..

Lasă un răspuns

