zâna măseluţă…

Am fost la stomatolog cu noaptea in cap să îmi plombez o măsea,care  imi dadea niste dureri de imi venea să mă dau cu capu’ de pereti,cateva persoane in faţa mea,racoare,stau şi mă apucă ora 11:00 pe holul ăla rece care mirosea a clor,yeach când un ţaran de la coada calului’ intră inaintea mea aşa ca la măsa acasă,că pnm nu putea să intrebe si el,,Vedeţi că intru eu acum…” nu nene dă buluc,că doar suntem in Lehliu,România ţara mea dragă…oricum mă bucur că acum nu mă mai doare 🙂

P.S: Dacă tot ati ajuns până aici dati si un vot CLICK numarul 48,vă rog!

4 gânduri despre „zâna măseluţă…

  1. @illuzoricDream: adevărat 🙂 cat despre România nu stiu ce să mai zic doar că in loc să progresăm,dăm inapoi 😐

Lasă un răspuns

