Summer rainˇand memories^

Endless_Rain_by_BlackJack0919Plouă,plouă si iar plouă,vreme de dormit,de citit si de povestit :-p , m-am trezit pe la 5 si jumătate din cauza unui trăznet puternic,si pe urmă să mai adorm pˇˇˇa,si după cum vă ziceam stau si imi aduc aminte de copilarie,cum mă jucam in ploaie,credeam că sunt la mare,stropi aceeia reci imi atingeau braţele si faţa,totul era frumos dar cu cât am crescut am inceput să uit unele amintiri care erau frumoase acum 6-7 ani,imi aduc aminte intâmplarea când eram in parcul liceului cu toti prietenii de la bloc ne strângeam la foc,si ardeam pungi pe beţe,sună cam nasol da nu ştiu cum să zic 😀 , am copilărit impreuna cu S din R3asons care mi-a lasat un semn pe mâna dreaptă,mai bine spus mi-a provocat o mică arsură care o am si in ziua de azi 😛 si când o privesc imi aduc aminte de aceea zi,eu plângeam de mama focului si ea mă tinea pe loc că cică imi trecea dacă stăteam,fără să imi dau cu ceva 😆 Aş vrea să fie totul ca inainte,si aici mă refer la generaţia din ziua de azi,nu mai stiu de jocurile copilăriei si anume :,,capra” , ,,faţa-ascunselea” , ,,şotronu” dastea care am mai prins si eu :-p, ei ştiu doar de barbie,h2o,spioancele si in cel mai rău lucru pentru ei internetul,sunt lăsaţi de părinţi cu orele..trist…Acum mă apuc de citit ,,Despre omul frumos” de Dan Puric,până acum este interesantă cartea 🙂 Bye,people!

5 gânduri despre „Summer rainˇand memories^

  1. nici yo nu o sa uit ziua aia knd te`am ars pe mana:)))….bn,,asta e doar una din multele amintiri pe kre le avem de knd eram mici;))de fiekre data knd o sa vezi semnul o sa`ti aduci aminte de mn ;-)…….e frumos sa fi copil :-D!!pooopz

  2. si eu as mai vrea sa mai fiu copil,sa mai retraiesc anumite momente,dar asta nu putem da timpul inapoi,crestem si facem alte chesti,iar acestea se vor transforma in amintiri

  3. Baga-mi-as, e super tare cartea. Mie mi-au dat Istoria Romaniei. 😦 Nu vrei sa facem schimb? :))

Lasă un răspuns

