litoralu’ româniei…

costinesti_obeliscAm sosit aseară acasă dupa un weekend petrecut la malul mării,mai bine zis in Costineşti,cam puţină lume faţă de anul trecut cred că din cauza acestei,,crize”,am fost prin tineretului,m-am distrat,am baut[J&B],tutun,toate bune şi frumoase..Plaja este curată,si cel mai tare lucru este acela că nu a fost apa murdară[alge],nici acolo nu am avut cum să nu observ vreo pitzipoanca sau un cocalar etalândusi aurul de 24k la gat si pe mâini..pff..ei erau smek3r1 frate:))…M-am intors cu trenul,cică era accelerat da pnm cu mers de personal,am stat in vagon cu persoane de culoare care mâncau pate pe paine cu lapte si bere,rromania civilizata?!de unde atâta,civilizatie…si controloarea o balenă blonda cu o tona de luciu pe buze facea mişto cică ,,Doar până la lehliu aţi avut bani de bilet?” la care eu ,,Cumva vă interesează…se vede că trăim in România tara prostilor:)) ” capseaza biletele si pleca cu mersul ei de balenă eşuată la mal,hopa-hopa..cam asta ar fi experinta mea la mare,voi pleca din nou! 😀

Update la post : Click aici pentru a asculta o mică parte din noua melodie Inna..cum o fi apărut ea pe net?!ciudat dar sună bine piesa..

5 gânduri despre „litoralu’ româniei…

  1. din cate stiam eu numele de tari ape munti etc..se scriu cu majuscule(litere mari)..in cazu’ tau..litoralu’ romaniei…s-ar scrie corect Litoralu’Romaniei…dat fiind faptul ca este si titlu:).pup

  2. @illuzoricDream: sincer acum,mai mult m-au deranjat persoanele din vagon decât pitzipoancele/cocalarii din staţiune,eu unul nu aş putea mânca in tren,sau să beau bere etc. si toate astea tin până la urmă de bunul simţ dar când zici ,,ţigan” bunul simţ dispare complet… 😀

Lasă un răspuns

