eu sunt….

Poate că mulţi dintre voi vă puneţi intrebare de ce ma cheamă si Edip sau de ce sună numele meu ciudat,păi in primul rând eu sunt român doar 50% adică doar mama este româncă fiindcă tatăl meu este turc  nu prea ştiu eu limba turcă doar ,,scot” cateva sunete in principiu cuvântul ,,te iubesc” ştiu să il pronunţ si anume ,,seny sevyorum” mai era unul , o prostie 😀 In vara asta cred că mă apuc serios să invăţ limba , pentru că vine in ţară la bunici o prietenă care stă in Antalya  si care mă va invăţa să vorbesc lb.turcă 😆 sună cam ciudat , dar mă voi chinui…

P.S: Postu asta este pentru toţi prosti/proastele care ,,pocesc” numele meu,chiar dacă le-am explicat de nshpe mii de ori,ca C cu sedilă se citeşte CE…sau pentru alti care nu stiau de unde vine id meu 😆

2 gânduri despre „eu sunt….

  1. si pe mine a incercat sa ma invete dar nu a reusit niciodata nu pronunt cum trebuie poate tu o sa reusesti;)

Lasă un răspuns

