plictiseala..

Rain_by_twistedwindsMa plictisesc,nu stiu ce sa mai fac,in afara de ce am invatat pana acum si anume:

– stat pe mess

– iesit cu rolele

– ascultat muzica

– vorbit la telefon

– tutun,redd’s

– vizionat filme

nu stiu ce sa mai fac bre,vreau din nou la mareeee,cred ca voi da din nou o tura la sfarsitul lunii,vine ziua mea in august si cam bat apropouri in fiecare zi ca vreau Iphone,pentru ca imi place foarte mult,daca nu sa imi cumpere un telefon cu touch in afara de Cookie si 5800 xpress music care nu imi plac..de iesit afara nu am cum sa ies ca ploua cu galeata,tot sa te plictisesti nene..cred ca ma culc in pnm,ne mai auzim,people! 🙂

Lasă un răspuns

