.m.e.l.a.n.c.o.l.i.c.

Zilele astea am avut o perioada cam nasoala,ma cuprins melancolia,a plouat cam in fiecare seara,de iesit afara nu pentru ca nu am avut cu cine,sau daca aveam imi era cam lene,mi-am adus aminte de unele chestii 😦 ,imi este dor de cineva,vreau sa vina cat mai repede,in rest am dormit,am citit,m-am certat cu o vecina pe aici,are ceva la cap…am fost la disco cu 2 membrii reasons,a plouat cu galeata seara de cacat chiar nasol,unii erau sm3k3r1 cu papuci intre degete 😆 o plictiseala totala si acolo,nu cred ca mai ma duc,hai ca deja cred ca va plictisesc si nu am chef sa scriu ditamai postu’ 😀

Lasă un răspuns

