summer 2009 the end

Summer__s_Gone Vara este pe sfarsite[4 zile] deci, trebuie sa fac recapitulare la ce am facut eu vara aceasta, sa incep cu lista:

1.La sfarsitul lunii iunie am fost plecat la munte 5 zile cu Reasons’,distractie,tutun etc.

2.In iulie am fost la mare 3 zile din pacate,dar a meritat distractie la maxim in Tineretului.

3.Am fost la plaja la noi aproximativ toata vara.

4.Din nou la munte in august la inceput,2 zile de data asta,nimic special.

5.De ziua mea ma duc la club @Fitze/Fundulea cu Reasons’ chiar daca ziua mea este pe 31, pe 30 noi sarbatorim aniversarea celor 17 primaveri ale mele.

6.Incepe scoala,ce calumea 🙂

Cam atat pentru vara lui 2009,la anu’ se anunta o vara si mai incendiara,doar facem 18 ani,nene! 🙂

3 gânduri despre „summer 2009 the end

  1. ..dap…marfa vara asta(chiar dak nu am ajuns la mare:((),,,te`ai distrat u pt noi…..abia ast ziua ta(la Fitze…betzie,tigari,house music,,,km tot tacamul:X:X…imi place asa!!!pooop

Lasă un răspuns

