wtf RBD la tv?

Aseara stateam eu la tv si pe la ora 12-1 cam asa dau din greseala pe acasa,cand vad o emisiune cu RBD 😮 ,wow,cum de mai se difuzeaza RBD…candva am dansat pe melodiile lor,am ras,am plans,dar pacat ca acum totul a fost uitat dupa cei 4 ani de triumf mondial,la noi in tara a fost uitat ,,fenomenul” RBD,eee acum in septembrie din cate am inteles vine Christopher Uckermann in Romania sa isi lanseze albumul in Kristal Club,daca nu ma insel..As vrea sa ajung si eu da acum depinde de scoala alea alea 😆 as vrea ca peste cativa ani sa se uneasca din nou RBD pentru un singur album,dar acest lucru cred ca este imposibil,oricum RBD ramane formatia mea preferata,o sa  imi aduc aminte peste 20 ani si o sa zic,,da aveam si eu o formatie prefereata RBD” da pana atunci sa ne bucuram de Inna si muzica house din Romania =)) am dat buleala cu incheierea frazei,trb sa recunos :))

Rbd – Tras de mi..melodia mea preferata 😡

Lasă un răspuns

