17 primaveri…wow!

my b-dayAstazi am implinit si eu ca tot omul 17 ani 🙂 dabia astept la anul 18 ani,major,alea alea…Dupa cum am mai spus intr-un post,am sarbatorit cele 17 primaverii alea mele in club cu R3asons’ si inca cnv,a fost totul beton…m-am distrat de minune! mai vreau… 😀 App am descoperit ca imi place MJ,nu’s fan,nu imi plac melodiile lui dar asta este beton Tony Ray vs MJ – Billie Jean ,wow!

Am fost tratati super bine de catre personalul Fitze,la 12 noaptea mi-au urat ,,La Multi Ani!”,sampanie cu artificie,totul a fost ,,hot” 🙂 Mulţam,Fitze!

Poze de la eveniment pe R3asons’ Blog.

Un gând despre „17 primaveri…wow!

Lasă un răspuns

