şi plouă,plouă peste inima mea….

Rain_by_Ragdoll_x3Postul asta il fac din cauza vremii care este nemaipomenit de frumoasa nasoala ,titlu face parte dintr-o melodie pe care eu o ador,la inceput nu prea imi placea dar acum o ador 🙂 ,astazi am avut o zi de totul rahatul,am aflat parerea lu’ diriga despre gasca,despre mine chiar ma surprind unele chestii dar de ii trec ei…

Revenind la vremea ploioasa din aceste zile,ma cuprins plictiseala,lenea si tot felul de chestii,imi aduc aminte de copilarie,de prima zi de scoala si de toate lucrurile importante din viata mea,dar cum stiti mai sunt si laturile negative cele care imi plac mie cel mai mult si anume certurile si conflictele intre generatii stiti la cine ma refer,azi o cearta zdravana si gata sunt fresh 🙂 Am vazut un film cu o exorcizare foarte tare ca vechi dar merge ,,The Exorcism of Emily Rose” deci pot sa spun ca a fost foarte tare filmul,cum zicea aia ,,one,two,three,four,five-SIX” si scena cea mai tare cand spune  ,,Ma cheama Lucifer 😈  ha ha ha” va recomand filmul dar daca sunteti cu biserica si aveti potential de crestin nu vi-l recomand 😉

P.S: Ma bucur ca postul trecut a prins bine la public.Va multumesc!

Un gând despre „şi plouă,plouă peste inima mea….

Lasă un răspuns

