dacă circ nu e,atunci comedie să fie…

DUite cum anul acesta avem şi noi in oraşel comedii,am zis prea la plural deci avem mai bine spus comedie ca este doar 1 singura de te-n vârte până iţi vine să vomiţi…Am fost si eu aseară de curios cu d-na Nusha,Edy,Ana şi Ioana,ne-am dat de 2 ori in maşinuţe care merg ca  bip* adevărul este că sunt si ieftine 5 ron 2 persoane,cam te scoţi,acum treaba se schimbă cand ajungi in ,,balerina dansatoare” aşa ii spunea ala 😆 care costa 5 ron/pers…şi ce ar mai fi aşa de facut pe acolo doar să invârti de o roată sau să dai cu pumnu ca nebunu intr-o bilă :-D,să nu uit un lucru că maneaua răsuna la maxim aseară pe la ora 9 şi jumătate,marea neagră era si ea prezentă..nu putea lipsi la asemenea eveniment,ca de obicei.

Pe urmă după ce ne-am dat in comedie am luat-o frumos spre emil la o pizza,o cafea lucruri obişnuite şi dupa am plecat la plimbare să mai vedem orăşelul leneş, mort. Singurul dezavantaj al acestui evenimet este acela că nu au vată pe baţ 😐 cam atât pe ziua de azi,ne auzim de mâine incolo.

Bip* – un cuvânt vulgar pentru acest blog care nu are +18

3 gânduri despre „dacă circ nu e,atunci comedie să fie…

  1. uoff..nu ma mai dau,ca m-a speriat Diana,si este prea multa lume de culoare 😀

  2. trebuia sa ii zici balerina cu talent :)) :)) am dat si eu o fuga azi p acolo, si knd am vazut ce era acolo am facut cale intoarsa :D.in sept a fost balci si in calarasi, si aveau aia mai mult de 2 comedii si a fost marfa rau :X

Lasă un răspuns

