lume,lume si iar lume…din nou la datorie

WriteAm cam neglijat blogul in zilele astea,din cauza vremii sau mai bine spus din cauza lenei.Nu au mai facut nimic care sa shocheze in ultima perioada cum faceam eu de obicei doar am aberat la maxim cum fac cam tot timpul imi stresez colegii cu diverse intrebari la care raspunsul este de fiecare data la fel ,,esti nebun!” da poate sunt si nu stiu 😆 .Astazi am scapat de ascultat la biologie ce bine imi pare,maine avem sedinta si normal ca nu am cum sa o anunt pe mama sa vina,doamne fereste 😀 mai bine sa stea acasa la caldurica…

Cum spunea si colega mea de blogareala dna Nusha despre prieteniile false care se leaga intre 2-3-4 indivizi/individe,la inceput le merg asa de bine dar un momemt dat nu mai observa pupincureala care s-a format in jurul lor,se barfesc,isi adreseaza tot felul de vorbe dar toate pana intr-o buna zi cand una/unu dintre voi va pune punctul pe I.

Sa revenim din nou la subiectele noastre,sa ne imaginam cum eram noi in clasa a 7-8 cand nu stiam ce este aceea o tigara barem sa mai tragem din dansa,uite cum generatiile care vin din urma sunt din ce in ce mai rebele si cu 2peu cat mai mare si shuk@r1m3 la greu,de ce sa le faci,fumati in continuare din clasa a 4 a sau clasa intai eventual ca este bine 😀 spor la tragere in gura, plamani!

Cred ca inchei postul cu noua melodie Edward Maya – This is my live

P.S: Am inceput sa ma uit la Prison Break,sunt la sz1 ep5 🙂 este super tare.

4 gânduri despre „lume,lume si iar lume…din nou la datorie

  1. Eu am ramas socata cand a inceput sa intre(in fast-food) lumea din generala(mai exact cls a5a)si nu se mai terminau,iar in 3 minute nu te mai vedeai de fum..si noi suntem sariti,dar parca astia sunt prea de tot..sincer!Nu ii vad prea bine in viitor..:-D

Lasă un răspuns

