scoala…

Dupa sedinta de ieri cu parintii,dupa o criticare a gastii de circa 1 ora,satul de toate frazele repetate de n ori si dupa toate frazele inflorite ca papadia pe marginea santului am ajuns la concluzia ca dansa joaca foarte bine teatru cand spune ,,imi sunt dragi,dar trebuie ceva facut neaparat” adica gasca sa se destrame,ceea ce nimeni nu o poate face dpmdv pentru ca s-a format ceva intre noi care cu greu se poate rupe dupa o prietenie de 17 ani 🙂 nu am ce sa ii spun dansei decat sa termine cu teatru asta si sa ne zica in fata.

Dabia astept sa scap din acest liceu,care devine pe zi ce trece o ,,cocina” de retardati si prosti la greu…Nu pot sa imi dau seama cum de au intrat astfel de persoane in colectiv,cand inteligenta si mai ales educatia primita de acasa lasa de dorit..acum fie vorba intre noi daca nu a avut cine sa ii aplice o educatie corecta,si tu cred ca ai auzit de cateva ori vorbindu-se pe la spatele tau sau strigand dupa tine,aici fac strict referire la persoanele de culoare care imi provoaca greata numai cand ii vad cred ca daca as mai sta si de vorba as avea mancarimi =)) ,romanii nostri sunt si ei cam pe aratura din cauza specimenelor cu care umbla si ii indobitocesc cu manele,salam si parizer eventual..doar ca la ei se simte putin cei 7 ani de la mamica si taticu.In acesti 3 ani de liceu in care a trebuit sa supravietuiesc prostiei si geniilor de aici,o sa vina si ziua mult asteptata cand totul se va termina si voi pleca in alta parte,unde stiu ca nu mai aud si vad in fiecare dimineata tipa cu fusta de blugi cand afara sunt 2°C,tipa de la 1 cu geanta verde,adidasi galbeni,alta cu maieu,cocalarii cu manele din tot liceul,pitzipoancele care se strang la coltul liceului la o pipa s.a.m.d ca as avea un post de n pg 😆 Atat am avut de spus,la revedere!

5 gânduri despre „scoala…

  1. deci nu o mai supot pe diriga abia astept sa scap de tot liceul asta de retardati

  2. Asa ziceam si eu cand invatam la Lehliu…acum as da orice sa mai fac liceul inca odata…:(

  3. @ A : cel putin cand erati voi in liceu nu erau atat de multe specimene ca in ziua de azi,te-ar uimi prostia care te inconjoara si multe altele dar sa fim discreti.

  4. Sincera sa fiu sa stii ca nu am terminat de mult timp liceul…si sa stii ca si pe vremea mea erau destui tampiti din astia…dar e mai bine sa nu le acorzi atentie.Parerea mea.

Lasă un răspuns

