Impresii 2012

2012_1248335694_2009

Am fost la premierea celui mai bun film al anului 2009 dupa parerea mea,un film de nota 10…Am intrat in sala la ora 15:30 filmul a inceput la ora 15:45 cu o mica introducere dupa care actiune..Am ramas foarte surprins de cand am vazut trailerul prima oara si eram foarte nerabdator sa vad,cum si in ce fel evolueaza secventele pe parcursul a celor 173 minute..Totul incepe din anul 2009 cu o criza financiara,mai multe cutremure si eruptii solare ff puternice care declanseaza nucleul pamantului si duce la eruperi masive ale vulcanilor care astupa lumea intreaga de un nor negru de fum intre timp se produc tsunami de 1800 m inaltime care vor ,,inghitii” pamantul in doar cateva ore…Nu va mai zic multe,va las sa il vizionati in cinema ca pana apare pe net si sa se vada bine dureaza 😀 .

Nota film : +10

Efecte: +10

Actori: 10

In concluzie FILMUL A MERITAT ASTEPTAREA!!!

3 gânduri despre „Impresii 2012

  1. salut sunt mihai de la campania spune nu drogurilor multumim ca ne sustii am aduagat linku tau la sustiantori cu numele robyy ok as mai avea o rugaminte sa spui la prietenii tai de aceasta campanie poate o sa ii ajuti multumesc si te felicit pentru blogu tau

  2. trailerul a fost interesant dar filmul mi-a depasit cu mult asteptarile. la sfarsit au fost cateva faze putin cam previzibile dar oricum, foarte bun filmul

Lasă un răspuns

