din nou pedeapsa,si campanie electorala

Postez pentru prima data pe saptamana asta si cred ca ultimul post,pentru ca se pare ca am intrat iar la pedeapsa fara net dar acum chiar nu stiu ce am facut dar ma rog,fie la ea acolo..o sa ii fac pe plac chiar daca,o sa imi vina sa ma sui pe pereti de nervi,promit ca o sa ma abtin si nu o sa mai comentez in fata ei pentru a scapa mai repede de pedeapsa,doamne ajuta !

In rest azi nu am facut mate,o ducem bine cu scoala…Am luat un 9 la romana 🙂 si nici macar nu a tinut cont 😐 ee ce sa ii fac..acum sa va las o poza cu Băse facuta de mine in ora de engleza,plictiseala isi spune cuvantul. Putina campanie electorala nu strica nu?!

image1535

Un gând despre „din nou pedeapsa,si campanie electorala

Lasă un răspuns

