Copilaria si amintirea ei…

Cu totii stim ca acest cuvant ne duce cu gandul la cea mai frumoasa amintire din viata noastra pentru ca , copilaria nu se poate intoarce niciodata 😐 si tocmai de aceea trebuie sa o traim la maxim sa facem tot felul de nazbatii cand suntem mici de exemplu eu am facut foc sub pat,era ceva foarte frumos pentru mine sa vad cum ard hartiile  dar nici prin gand nu imi trecea faptul ca puteam sa iau foc si sa dau foc la casa…sau cand imitam pe toata lumea mai ales pe copii de la bloc imi placea atat de mult sa ii imit si mai ne certam pe motivul asta,dar mai conta eram mici…

Daca as sta sa imi povestesc patanile facut in copilarie ar fi multe dar am sa va spun totusi cateva mai amuzante,una cand am cazut in canalizare,era o zi de iarna geroasa si capacul canalizarii era din lemn acoperit cu un strat cam mare de zapada si  eu am iesit din curtea gradinitei fuga sa ajung mai repede acasa si cand colo hop in canalizare norocul meu a fost ca nu era plina si am cazut intre tevi si nu m-am lovit 😀 ee am strigat si eu de acolo si am fost scos teafar ..si cea mai amuzanta a fost cea in care eu cu colega mea de blogareala Dna Nusha am fost in centru oraselului unde normal nu aveam voie eram mici,si am vazut noi ceva interesant si anume becuri dintr-alea rotunde albe mari si am stat cu ochii-n alea ore-n sir pana s-a intunecat si mamele disperate dupa noi au venit cu cate o nuia si hop una la fund,topaiam pe toata strada..sau cand am mers prima oara cu bicicleta si am cazut cu ea de i-am indoit coarnele,si mi-am rupt o unghie,de atunci nu mai ma sui pe bicicleta,sincer nu ma atrage mersul pe ea:D

Imi place ca am avut o copilarie placuta si fericita alaturi de cei dragi mie si asta a contat cel mai mult,acum am devenit mai ,,rebel” din fire nu mai sunt ala cuminte care nu facea nimic niciodata 🙂

2 gânduri despre „Copilaria si amintirea ei…

  1. Chiar avem multe amintiri din copilarie..au trecut anii pe langa noi asa de repede…si eu mi-as dori sa ma retraiesc macar cateva din momentele alea.Anii de copilarie sunt cei mai frumosi,fara griji,probleme si batai de cap.

Lasă un răspuns

