santa claus is coming…..

Sarbatorile de iarna,ce imi plac mie cel mai mult…Sa simt mirosul de brad in casa,acel şpriţ spirit de craciun in fiecare casa,toata lumea umbla prin magazine pentru cadouri celor dragi si seara reusesc sa se stranga in jurul mesei si sa se puna pe povestit diverse lucruri.

Eu pentru acest an,mi-am propus ca de craciun sa fiu mai bun,sa nu fiu irascibil cu aproape toata lumea sa incerc sa ma calmez cand ma streseaza mam sa fac cine stie ce ii trece ei prin minte…Mai mult ca sigur anul acesta mosul nu o sa serveasca si la mine din motive  destul de serioase spun eu,dar poate se va produce o ,,minune” si va veni cu ce imi doresc eu cel mai mult.Trebuie sa ma gandesc la ce cadou sa ii cumpar mamei,ca sa poata veni mosul…Si la sfarsitul postului vreau sa va urez si eu ,,sarbatori fericite!” si ne mai auzim,fiti pe faza.

3 gânduri despre „santa claus is coming…..

  1. Trebuie acuma sa iti si indeplinesti promisiunile…asta e mai greu…si eu promit(mie) ca la anu o sa fiu si o sa fac si o sa dreg…
    sanatate…

Lasă un răspuns

