let is snow…

Vreau sa ninga,am inceput sa fac ca aia mici :D.M-am saturat de uscaciunea asta dupa jos,daca tot suntem in decembrie inca o zi si deja a trecut jumatate de luna si nici macar zapada nu avem..sambata seara a venit ceva dar din pacate nu atat de mult incat sa se puna un strat consistent…pacat ca nu mai avem iernile acelea cu zapada cat gardul,cand faceam carare pana la magazin ca era zapada prea mare..totul din vina noastra ca nu stim sa apreciem ce avem in jur,in fine..

Acum sa va zic in 2-3 cuvinte cum a fost la Alex sambata,pai ne-am distrat la maxim,am baut suc…am ras toata noapte . Dany a fost dj si a intretinut si atmosfera ,,incendiara” am avut parte de shoo-shoo de mi s-a acrit deja de cuvantu asta cand il aud,a bagat si Inna de vreo 2 ori tin sa va anunt dupa acum ca la mine la majorat Inna o sa domine 😉 + alte melodii..ce sa mai zic,a fost super tare,

Un gând despre „let is snow…

Lasă un răspuns

