Christmas…

4 zile si gata,vine mosul..cu cadouri din parti ca nu am fost cuminte anul asta :D…In ziua de Craciun imi propun sa stau in casa la o cana de vin fiert cu multa scortisoara ca asa imi place,sa ma joc carti[popa prostu’,septica etc] cu familia,sa radem,sa iesim afara la zapada[daca o sa mai fie] si seara ca tot omul care are chef de distractie ies in club cu gasca sa ne ,,destrabalam” pe beaturile muzicii care te patrunde in toate incheieturile corpului,pff hai ca am scos-o pasta.A 2 a zi de Craciun,ma trezesc pe la vreo 3-4 asa ca normal,dupa o noapte ,,destrabalata” trebuie sa imi reincarc bateriile..si acelasi program cum il avem de obicei.

Astept sa plec la munte pe 31 si ma intorc pe 4 ianuarie 🙂 ,o sa fie si acolo distractie la maxim,o sa am net si semnal la telefon,ca nu sunt la cucuieti din deal 😀 cam atat.

Un gând despre „Christmas…

Lasă un răspuns

