lumea…si ,,ciulinii” ei

Observ din ce in ce mai multa lume care sufera din cauza unor indivizi/individe care profita la maxim de bunatatea lor.De exemplu intr-o zi eram la Bucuresti in drum spre Carrefour si am oprit masina la un semafor,galagie in masina ca de obicei si m-am uitat in stanga mea si cand colo am vazut o femeie batrana cam la 60-70 ani,imbracat cu o fusta crem,o bluza colorata si un sort legat la brau,avea fata trista si plangea la poarta cu o matura in mana si se mangaia cu cealalta mana pe fata…Aceasta scena mi-a trezit o groaza de ura fata de toti retardatii si retardatele care isi bat parinti ca sa le dea bani de tigari si bautura,pe bune dupa parerea mea astia ar trebui impuscati.

Daca as mai sta sa analizez  situatiile cu care se confrunta lumea ar fi multe,de exemplu sotiile care sunt batute de sotii lor,le injura si le trateaza ca pe ultimul gunoi din fata ochilor,si lista ar mai continua dupa parerea mea dar cel mai rau lucru este acela sa iti maltratezi parinti ca sa stai tu cu….la soare(valabil si ptr fete/baieti).

Lasă un răspuns

