All inclusive…

Vacanta s-a terminat,si uite ca incep din nou un nou semestru,iar dau ochii cu toate specimenele liceului Al.Odobescu..Dupa cum am mai spus imi doresc un semestru cat mai verde si fara absente(aviz colegilor).

Acum sa va zic ce am facut in vacanta,pai vinerea am dat,defapt nu am dat eu party a fost organizare de moment la Edy acasa unde ne-am distrat si am fost cu totii la ,,inaltime” pentru cateva ore bune dupa care am mers acasa cu Simona,Ioana prin ditamai gerul…dar caterinca dupa drum nu o stie prea multa lume :lol:…Apoi am iesit aproape in fiecare seara la emil unde ne-am strans la cate o pipa,un cappucino,cafea alea alea am ascultat si muzica,nu preferat mea dar a mers.

Ieri seara ne-am distrat in club,nu prea a fost lume din cauza vremii de cacat,fetele au avut intrare libera si bautura cat cuprinde din partea casei si normal ca am baut si noi vodka cu santal de mere,cherry,shot-uri de tequila si cocktailuri[sex on the beach,long island]…Cam asta a fost vacanta mea petrecuta alaturi de my bff p[nu toti,se stiu ei].

5 gânduri despre „All inclusive…

  1. si eu sper sa am un semestru la fel de verde si fara absente si poate ca o sa facem vacantele cu toti cand o sa fim la bucuresti:D
    se pare ca o sa mai avem cateva zile de vacanta din cauza vremii,se para ca face si eu ceva bun…

Lasă un răspuns

