Ai ratat,nu-ti fie teama…mai ai o sansa

Cred ca cu totii avem momente in care ne este frica sa nu pierdem la ceva anume,si chiar atunci din cauza emotiilor sau te miri din ce motiv pierdem ceea ce ne dorim,si in mintea noastra ramane un singur lucur bizar esecul…Stam si  ne gandim oare ce trebuie sa fac ca sa imi mearga bine a 2 a oara?sau de ce tocmai eu sa ratez?Intrebarile cred ca nu au niciun raspuns oricat ne-am chinui noi sa aflam,si cadeam in aceea monotonie si incepem sa tratam pe toata lumea cu ,,fundul”.Mie personal mi s-a intamplat de cateva ori sa am esecuri,imi puneam in minte de seara ca o sa fac si  o sa dreg mai ales deja ma visam acolo unde doream si cand venea momentul sa fac acel lucur ma incurcam si o dadeam in bara si normal ca imi venea sa imi trag una in gura ca nu am rezolvat acel lucur .De multe ori teama/frica sunt o stare proasta a omului si ne impiedica sa facem ceea ce ne dorim de exemplu: daca vrei sa ii spui unei persoane cat de proasta,urata este sau unui profesor sa ii spui ca face anumite greseli gramaticala pentru ca imediat poate sa prinda pica pe tine si dupa chiar nu mai ai nicio cale de rezolvare..

Dupa parerea mea esecul se trateaza cu o stare cat mai relaxata,nu incordata ca atunci mai mult ca sigur nu faci nimic.Despre frica nu stiu ce as putea spune,doar ca ea mai greu se poate trata dar asta nu inseamna ca este incurabila in anumite cazuri.Si nu trebuie sa uitam ca un esec ne  poate ambitiona pentru urmatoarea etapa pe care o avem fiecare de parcurs…

2 gânduri despre „Ai ratat,nu-ti fie teama…mai ai o sansa

Lasă un răspuns

