i love pitzi

Daca nu vedeam statusul asta atat de bine gandit,normal ca nu il mai postam aici.Deci draga mea,vad ca esti foarte trista de la o vreme si nici limba romana nu iti mai place.Normal cu caracterul tau strong o sa lupti pana in panzele albe si cred ca vei castiga marele trofeu ,marea iubire pe care ai pierdut-o.In primul rand trebuie sa imi multumesti ca nu iti fac id public si in al 2 lea rand trebuie sa recunosc vreau sa mai vad statusuri de genul asta,ca ma amuz la maxim ,,sa moara bobitza” .

P.s : Sunt nevoit de situatie sa pun si un dasta,deci draga x in acest post nu am comentat de tine ca vai esti nu stiu cum..daca nu vrei sa mai fie imaginea bun,o sterg dar o sa scriu textul 😀

21 de gânduri despre „i love pitzi

  1. prietene vezi k nu e frumos ce faci!c draq….mai e si vecina ta acolo in bloc….nu e frumos!plus k o stiu f bine p criss,e treaba ei qm scrie, k?

  2. @memoirsofacrazygeisha_ana: Mei stai putin,si eu o stiu pe ea nu destul de bine ca nu ma inteleg bine cu tot blocu’…dar statusul ei a iesit in evidenta si in plus nu vad nimica rau in publicarea lui,daca nu era print screen era text. 😉

  3. bun, ea a scris prima data statusul la nervi si nu a stat sa vada daca l-a scris corect, si il pune de fiecare data fara sa vada cat de corect a fost scris!si faza cu „caracterul strong”,nu inteleg care e problema daca scrie asa,sunt altii care scriu mult mai gresit si au multe alte defecte!da n-aveai si tu despre ce sa mai scrii si ai scris despre ea!

  4. lol ma..tu ce te bagi fato??simti nevoia de atentie shi tu acum??e problema lui ce pune pe blog…el nu se ascunde..pur shi simplu i s’a parut amuzant shi kiar asa e..nu e vina lui ca tipa shi’a pus la sts porkaria aia de text…nu o kunosc shi niki nu vreau..nu ma intereseaza..dar tu ce te bagi??ca nu inteleg…esti avocatul poporului??

  5. @memoirsofacrazygeisha_ana : Deci sa ma fac inteles,nu am vrut sa scriu despre ea…tot ce era legat de ea a fost modificat,doar statusul a ramas si nu vad absolut nimic rau prin afisarea lui…tu vezi?!

  6. da tu de ce te bagi?eu vorbeam cu el nu cu tine!ii iau apararea ca e o f buna prietena!

  7. memoirsofacrazygeisha_ana: Daca tot sunteti prietene, invat-o sa scrie ca lumea si faptul ca sentimentele nu se exprima prin statusuri. 😛

    Edy

  8. e treaba ei c pune la status,si cum scrie,nu toti suntem perfecti….da’ nu mai zic nimic ca deja vad ca prea sariti toti la harta!eu am vorbit cu roby si atat!

  9. io ma bag pt ka…tu comentezi peste tot..shi nu inteleg de ce??de aceea am intrebat esti avocatul poporului??ok am inteles..fata asta iti e foarte buna prietena..super..dar tu komentezi in general din cate am obs..explica’mi shi mie…cu ce baza??poate nu inteleg eu..aaaa shi ma bag pt ka roby imi e prieten:D shi kiar nu vad de ce te’ai lua TU de el 😉

  10. nu m-am luat de el fata!calmeaza-te!doar i-am atras atentia ca nu e frumos ce a facut, si da comentez peste tot ca si tine de altfel, nu mai am voie sa zic nimic ca te deranjez pe tine?nu ma ascund sub niciun nick-name,id-ul care este la nick este al meu…asa ca nu vad care e problema ta….in fine…

  11. nu te mai ascunzi acum „fata”..shi nu ma lua cu „fata..in fine..nu am pretentii..probabil(sigur) cauti atentie..;))…io am comentat numai cand a fost vb de mine sau de persoane de kare ma intereseaza…tu komentezi shi fara sa ai niki o treaba.ma rog sa fii sanatoasa :))

  12. Nici eu nu vad de unde atatea comentarii.fiecare este liber sa puna pe blog ce vrea,cand vrea si despre cine vrea…asa ca,daca tipa isi pune statusuri amuzante de ce sa nu vedem si noi??:D:D

  13. pe mine nu ma amuza neaparat..vad statusuri de genu’ asta mereu :))..nu le mai bag in seama..na..pana la urma…”sentimentele” nu ti le afisezi la sts..dar fiecare kum s’a obisnuit..pe mine ma intrigat simplu fapt..ka „cineva” a comentat repede postu’..pnm..daca fata aia a pus textul sa il vada toata lumea..deci l’a facut publik in lista ei de mess..atunki..de ce nu l’ar pune shi roby pe blog????daca lui i s’a parut interesant si amuzant din cauza faptului ca nu a scris deloc corect,in plus nu i’a publikat idul doar textul…care e „buba”???”cineva” a comentat sa se afle in treaba..pnm…daca tot vorbeste de „defecte” cum s’a exprimat ea intr’un comm mai sus..sa si le vada pe a le ei ;)..shi vb la pers a 3 a acum ci nu la pers a 2 a..pt ca..asa am eu kef:D

Lasă un răspuns

