Primavara,unde esti?

Da,primavara are efect intarziat anul acesta in loc sa fie cald si pomii sa-n floreasca ninge,ploua,ger,vant toate fenomenele astea neplacute.Peste 3 saptamani vine si Pastele,vremea cica tot asa nasoala o sa ramana si de iesit la iarba verde,la picnic n-ai cum sa te duci.Deja mi-am facut programul de Paste,sambata seara o sa ma duc la Biserica sa iau lumina si paste iar duminica in ziua cea mare a spectaculoasei sarbatori dimineata reuniunea de familie,la masa daca,am zis daca o sa fie cald s-ar putea sa ies/iesim la padure ca normal familia mananca,bea si la ora 3 dupa amiaza doarme ca sa vezi si seara…asta imi place cel mai mult o sa ies in club…Dar pana una alta mai am scoala inca 2 saptamani,sper sa nu ma asculte la biologie ca nu stiu nimic,sa incerc sa nu mai chiulesc ar mai fi ceva de zis dar lasa ca deja ma intind prea mult 😀 Si de final asa,imi place foarte mult noul videoclip al lui Lady Gaga & Beyonce – Telephone

3 gânduri despre „Primavara,unde esti?

  1. Sunt 100% de-acord cu tine!!
    Din cauza schimbarii enervante de vreme, am prins si o raceala, asa, ca sa nu zic ca n-a prins-o. De monezi norocoase nu mai spun nimic… 😀
    Intr-adevar, videoclipul e super!! Cum spunea Eduardo, ochelarii aia de tigari sunt mult prea tari. Cine n-ar vrea asa ceva? 😛
    In orice caz, Lady Gaga pare ca a luat-o si pe Beyonce cu ea in „fabrica de faima”.
    Amandoua arata demential. In special Gaga-zoana :X O ador!

    5 stars (lol, parca am fost pe YouTube…

    „- Hey moron, you just hit my car!!
    – Sorry, miss Mulch!!… 5 STARS!! :D:D:D”

Lasă un răspuns

