Zodia mea

Cautam pe net informatii despre zodia mea(Fecioara) si am descoperit cateva lucruri foarte interesante de exemplu:

Perioada din zi caracteristica : Noaptea.

Motto-ul zodiei : ,,Obtin increderea si relaxarea.Dezvolt simtul discriminarii si al umilintei. Depasesc orice forma de limitare.” Adevarat

Nu agreeaza de asemenea nici incertitudinea ori extravaganta si în general tot ceea ce iese din tiparele consacrate.(Bine punctat)

Una dintre trasaturile sale cele mai pregnante este spiritul critic pe care-l aplica cu consecventa asupra activitatilor sale si a persoanelor cunoscute. Este un perfectionist, niciodata multumit de sine sau de ceilalti si care poate deveni adeseori nesuferit si insuportabil.

Nu prea-l auzi des sa laude pe cineva si nici nu-si arata în general afectiunea fata de persoanele la care tine – decat în mica masura. E plin de tact, calm în aparenta, retras si stie sa joace teatru, atunci cand anumite situatii i-o cer.

Chiar imi place ca sunt Fecioara 😀 ,din cate am enuntat mai sus in proportie de 90% este adevarat.


i „Obtin increderea si relaxarea. Dezvolt simtul discriminarii si al umilintei. Depasesc orice forma de limitare.”
3 gânduri despre „Zodia mea

  1. Si eu sunt fecioara si ma identific cu TOT ce scrie, mai putin faza cu „iesitul din tipare”
    Imi place cand cineva iese in evidenta (intr-un mod frumos) 😀

    Fecioarele sunt dificile… Ce bine ma cunosc 😮

Lasă un răspuns

