Viata de club..

Cred ca daca stau bine sa ma gandesc aproximativ 70% din populatia Romaniei merge in club de 2-3 ori pe luna,sau de ce nu in fiecare saptamana.Eu unul ador aceasta ,,viata” pentru ca acolo ma simt cel mai bine cum s-ar zice imi descarc bateriile dupa o saptamana stresanta pur si simplu acolo vezi toata lumea vesela intr-un cuvant acolo esti in lumea ta.Atunci cand alegi un club in care nimeni nu te cunoaste si poti sa te desfasori cum vrei tu este si mai bine.De exemplu cum merge o sticla de vodka cu santal de mere/pere sau o sticla de whisky cu niste energizant si un pachet de tigari Marlboro Filter Plus intr-o seara de samabata?merge super bine va zic eu 😉 daca nu ati testat inca va recomand.Si o intrebare pentru voi va place viata de club?

P.S : A aparut noua melodie Inna – No Limit care este super tare.Enjoy!

6 gânduri despre „Viata de club..

  1. adevarul e ca si eu simt exact la fel,o noapte in club si a doua zi sunt foarte fresh,by the way foarte misto melodia

  2. 70%??? Gandeste-te la varste. Ar fi cam 50%. Apoi, la situatia financiara. Ar ramane 30%. N-am fost in alt club decat Ibiza, dar imi imaginex atmosfera din unele… mari. La faza cu bautura zic DA, DA, DA!!! 😀 😀 😀

    Mi-ai facut pofta, mergem sambata?

    Edy

  3. @Edy:Lasa ca am vazut persoane si la 40-45 ani prin cluburi nu asta e problema,si sambata nu cred ca mergem,adica nu stiu..mai sunt cateva zile 😀

Lasă un răspuns

