digestia m**ii

Am de invatat de biologie tot felul de lectii de la oase,muschi pana la digestie si r*h*t pentru ca dau maine test.Am zis ca incerc sa caut pe net referate mai simple dar cand colo spre uimirea mea am gasit mult mai mult si imi este lene sa invat.Mi-am activat in sfarsit setarile pentru internet pe mobil si sper ca maine sa pot extrage cateva informatii de acolo,daca nu nota 2 este a mea cu siguranta.Cam atat o sa revin maine cu alt post in care sa va zic ce am facut la lucrare.in concluzie **tuti’ digestia si oasele m**ii! 😐

Lasă un răspuns

