Go Romania…

Gata si cu a doua semifinala Eurovision,a fost foarte stransa acesta ,,lupta” in arena de la Oslo si uite ca am reusit sa ne calificam chiar daca am stat cu sufletul la gura pana am fost anuntati.Ma bucur pentru Paula si Ovi chiar au facut show,acum sa trec la celelalte piese pai imi pare rau de melodia Suediei ,,This is my life” chiar avea voce tipa si nu a avut sanse,Armenia mi-a placut dar nu foarte mult mai bine suna varianta de studio,Turcia show frumos dar melodia tot nu imi place si restu chiar nu mai conteaza acum …un lucru este important Romania participa sambata in FINALA 🙂

3 gânduri despre „Go Romania…

  1. Sunt printre foarte putinii concurenti care suna la fel de bine live cum suna playback-ul. Imi place. Prima oara cand avem sanse sa intram in top 8.

    Bravo 😀

  2. Avem sanse sa intram in top 10,sa nu zic top 5 dar din cate am auzit si am gasit pe net majoritatea persoanelor mizeaza pe Safura cu ,,Drip Drop” si cum a spus si Edy Romania a avut noroc sa fie in top 3…oare pe ultimul loc am fost vreodata?

Lasă un răspuns

