News

  1. M-am plictisit deja acasa,nu am ce sa fac decat sa ies seara prin parc/emil.
  2. La sfarsitul lunii ma apuc si eu ca toata lumea de scoala de soferi impreuna cu Ana.
  3. Am gasit pe Youtube o melodie foarte marfa Julie – Party like an animal (fata lu’ Dana Savuica).
  4. S-a dat deja startul votului pentru premiile Romanian Music Awards 2010 care va avea loc la Craiova,normal ca sustin Inna,Play&Win,David Deejay.Puteti intra si voi aici http://1music.ro/rma2010/ sa votati.
  5. Am descoperit trailer’ul la un film foarte tare ,,Splice” care o sa fie lansat pe 4 iunie in SUA si la noi tocmai in septembrie dar…o sa fie el pe net pana atunci 😀
  6. Si ma opresc aici cu noutatile ca nu mai am chef.
5 gânduri despre „News

  1. Pingback: News | Cuttingart News Blog

  2. B***a Costel (Constantin) cu care facem noi (Eu si Anda) e cel mai bun,cel mai ok. Si Dany face cu el, ne-am intalnit de cateva ori in Calarasi. Dany, verisorul Loredanei 😛
    E chiar genial si iti explica foarte bine, are rabdare, e calm, e chiar foarte,foarte ok.
    Anyway,sa aveti bafta si sa-l luati din prima! 😀

Lasă un răspuns

