No title.

Ieri am uitat sa postez la rubrica ,,Saturday Song” pentru ca am fost plecat la munte si am ajuns tarziu.A fost foarte tare la munte,am fost intr-un sat care nu exista pe harta Romaniei cel putin pe aia care am avut-o noi nu era trecut si anume ,,Valea Doftanei” de la Campina mai mergeti 30 de km daca nu ma insel si ajungeti acolo.A doua zi am fost in plimbare spre Bran unde am vizitat castelul dar ca sa intri stai la coada 5 minute dupa care intri,nu mi-a placut nimic doar arhitectura castelului este marfa ca interiorul nu ma atrage…am fost si la iarba verde la gratar unde m-am distrat la maxim…Si inca nu am luat vacanta ca sa mai merg,acum a fost putin de 2 ori intr-o saptamana,s-ar putea saptamana viitoare sau  peste doua sa dau o fuga si pe la mare:D

Melodia care trebuia pusa sambata este aceasta : Starchild – Lick Shot ( imi place la nebunie refrenul)

4 gânduri despre „No title.

Lasă un răspuns

