.:.:.:.

Sa incep cu cea mai importanta noutate si anume PORT ochelari de vedere 😀 acum nu va imaginati ca sunt daia de tataie,sunt simpli,negri si la soare lentilele mi se fac ca cele a ochelarilor de soare fumurii.

M-am apucat de scoala de soferi,ore de legislatie si dupa condus.

M-am plictisit grav de tot,vreau la mare…

Azi am fost la scoala si am vazut cum arata clasa,dezastru total…sper ca pana in septembrie sa fie gata.

Si in rest nimic important,am uitat sa postez sambata la categoria ,,Saturday Song” da mi-a fost lene…si subiecte dintr-astea mai importante nu am chef sa abordez, pentru moment din toamna pana atunci o melodie,ceva nou si atat.

6 gânduri despre „.:.:.:.

  1. @IdeeGeniale: Multumesc la fel!Si sa nu te grabesti,incearca sa treci prin ele prima oara cu ,,raspund mai tarziu” sa raspunzi la cele cu semne si dupa sa iti ramana ce este mai greu…si invata bine cap. oprire,stationare.Bafta 😀

  2. Cosmina sunt! Da, da, da, oprire, depasire, stationare ,of,of,of.. Mi-e frica asa dar Doamne-Ajuta acum :<

    P.S.: Cat e masa la Ibiza? Tu trebuie sa stii ..

  3. Mpai ma gandeam ca nu aveai cum sa nu-ti dai seama din moment ce mi-am „afisat” numele in anumite articole.. Okai, merci frumos 🙂

Lasă un răspuns

