»9+9= 18 Happy B-Day«

Astăzi 31.08.2010 implinesc fix 18 ani.Ma declar major cu acte in regula,deci pot sa beau,sa fumez,sa votez,sa muncesc,sa fac absolut orice pentru ca nu mai sunt minor dar si toate lucrurile astea au o bariera si anume aceea ca nu sunt inca pe,,picioarele mele” nu am banii mei.Nici nu stiu cat de repede au trecut acesti 18 ani din viata vorba aia parca ieri invatam sa merg,sa citesc,sa scriu dar ce sa mai zic asta este ciclul vietii nu putem sa oprim timpul in loc ca asa avem noi chef,dar sa las lucururile astea care imi aduc aminte de copilarile si sa ma mandresc ca am in sfarsit 18 ani si sunt MAJOR! Majoratul nu o sa mi-l serbez din anumite probleme financiare cum de altfel toata lumea se confrunta cu asa ceva dar stati linistiti o sa mi-l serbez dar nu astazi 🙂 Deci sa imi urez ,,La Multi Ani!” =))

4 gânduri despre „»9+9= 18 Happy B-Day«

  1. LA MULTI ANI, GOGOSEL!
    Sa fii sanatos, vesel, inconjurat de prieteni, fericit, voios, la fel de comunicativ si prietenos si multe multe succesuri in viata!
    Ah, mancate-ar mama, esti major, eh? E grav.

    La multi ani inca o data! 😀

  2. La multi ani!!
    Multa sanatate, fericire si indeplinirea tuturor dorintelor!!
    Sa citesc in urmatoarele articole ca, pe langa cei 18 ani impliniti, esti si sofer, tot cu acte in regula!!
    Multa bafta!

Lasă un răspuns

