It’s over…

In sfarsit am terminat cu ,,Balul Bobocilor” care timp de 1 luna intrega ne-a terorizat pe toti.Toata lumea a ramas fara energie dupa atatea alegari,atatea hartii facute,mici certuri etc.etc pentru un singur bal care sper ca va iesi asa cum am stabilit.La ora aceasta pot spune ca mor de somn la fel ca toti ceilalti astazi treziti de la ora 7:00 dimineata si am stat pana la ora 16:00 la repetiti cu bobocii.Maine dimineata urmeaza sa ne ducem iar la ibiza pentru amenajare bla-bla-bla si pe urma dupa amiaza la ora 17:00 ca de la ora 18:00 pana la ora 19:00 se face intrarea iar balul cred ca va incepe in jurul orei 19:30.O sa revin sambata,duminica cand o fi cu impresii despre concurenti ca despre bal nu am ce sa zic ca doar noi l-am organizat :D.Asa ca ne citim cand o sa imi revin dupa noaptea de vineri.

Un gând despre „It’s over…

Lasă un răspuns

