La revedere si o zi buna!

Anul trecut ziceam că îmi doresc să mă ţin de blog în anul 2011 dar ţin să precizez că acest lucru nu se va întâmpla,m-am cam plictist de el,idei de posturi nu mai am dar o să încerc să postez cel putin o data pe luna.Anii petrecuţi de acest blog,de casa mea virtuală au fost foarte frumoşi si cu bune si cu rele si cu posturi proaste si cu posturi bune îmi pare rău că mă detaşez de el dar plictiseala a intervenit…

Mi-a facut placere sa stau alaturi de voi  aproape 3 ani de zile (luni se implinesc 3 ani de Plastic-Smile,3 ani de smile’uri).

Remember first post :

Hello

Uite ca am ajuns si pe aici.Nici aici nu scapati de mn:)) pai asta este al 2 lea blog al meu…primul blog nu este p wordpress asa ca m-am gandit sa fac unul si aici ca sa fie Edy multumit 😀 …Aici o sa vorbim despre muzica,curentul emo,eurovision si tot ce mai este nou.

THE END.

7 gânduri despre „La revedere si o zi buna!

  1. Buna ziua!

    Reprezint site-ul sustin.ro, un site non-profit, preponderent de campanii umanitare (dar nu numai!).

    Fiecare campanie de pe acest site are disponibile diferite bannere de sustinere.
    Ceea ce este unic fata de alte site-uri este ca puteti sa adaugati pe site-ul dvs. un banner rotativ cu diverse campanii umanitare – sau eventual, un banner single prin care sa sprijiniti alta campanie – de ex. interzicerea etnobotanicelor etc.

    Va invit sa accesati site-ul, care va ofera posibilitatea de a opta pentru un banner de urmatoarele marimi: 125×125, 150×150 sau 200×200.

    Daca alegeti sa sprijiniti cu banner o campanie sustin, site-ul dvs. va fi listat automat pe site-ul nostru, in footer (vizibil pe toate paginile).

    Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie.

    Va cer sincere scuze daca mesajul meu v-a deranjat, nu aceasta a fost intentia. Intentia este aceea de a face un bine si ajuta anumite persoane care au nevoie de sprijinul nostru.

    PS: V-am scris fiindca am vazut ca suportati pe site-ul dvs. diferite campanii sociale cu banner.

    Toate cele bune!
    Vlad, sustin.ro

  2. Hei, e BAC-ul, se intampla cam aceleasi chestii zi de zi.. Si eu m-am cam lasat de blog pentru ca nu mai am nici timp, nici chef de el.. Dar o sa revenim, te asigur :))

  3. Cu siguranta o sa revenim dupa BAC 😀 daca vom vedea acolo scris negru pe alb ADMIS…dar pana atunci nu mai am chef de postat 😀 ca trebuie sa invatam 😐

Lasă un răspuns

