Era FACEBOOK si specimenele ei !

Acum 2 ani cand mi-am facut eu facebook-ul,imi amintesc ca am intra am completat datele cerute de ei si pe urma am lasat contul activ dar fara nicio postare…aveam hi5 si socializam acolo.M-am gandit dupa maxim 1 luna de cand il activasem sa imi inchid hi5 care deja se umpluse de cocalari,pitzipoance,curve,boschetari etc. si sa dau startul facebook-ului,zis si facut apoi au inceput sa intre si din prietenii mei,am descoperit ,,FarmVille” stiti la inceput a fost un val de stiri ca lumea sta prea mult in fata calculatorului din cauza lui in fine sa lasam jocul la o parte,am inceput sa leg prietenii si tot asa pana in ziua de astazi cand sincer m-am saturat si de facebook care se umple treptat,treptat de pitzipoance cu nickname ,,Sexybomba” sau barosani ,,Sm3ch3r d3 cart13r” care isi posteaza slideshow’uri cu ei si iubitele lor pe binecunoscutul ,,perete” alaturi de o bine meritata manea…Din cate observ multa lume simte nevoie de like-uri exemplul cel mai concret este starea de relatie ,,single” sau ,,in relationship” care se schimba din 2 in 2 zile doar de dragul butonului de like si de nevoia de comentari gen ,, 😦 ” penal oricum 😆  dar asta este ERA FACEBOOK  a secolului 21 in care ne stergem facebook-ul doar din dorinta de a atrage priviri,de a ne simti in centru atentiei si mai multe cacaturi care n-au rost sa le comentez acum dar cu siguranta GOOGLE PLUS (+) este o scapare pentru mine pentru moment ca,cu siguranta si el va fi inundat de copilasi fara minte,fete dezvelite,baieti cu sapa-n mana s.a.m.d

Chiar imi doream sa revin pe blog si sa imi incep critica ca deh asta imi este caracterul,zodia mea fecioara este o zodie careia ii place critica foarte mult,asa ca trebuie sa va asteptati la tot felul de critici care o sa le aduc anumitor lucruri,persoane cine stie orice este posibil si sa nu uit zambiti ca o sa fie caterinca .Sa ne auzim cu bine !

3 gânduri despre „Era FACEBOOK si specimenele ei !

  1. Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

